Den forferdelige daglige perioden….

Det er merkelig at denne perioden kommer på omtrent samme klokkeslett nesten hver eneste dag. Hva er poenget? Er det alderen kanskje, jeg tror det. Selv om den alderen har vart i noen år nå 🙂 

Den kommer ved 17-18 tiden. 

Jeg gaper og gisper etter luft. Som om man er nødt til å fylle hele kroppen med luft, som en ballong. Kjennes ut som det er hull i den for all lufta siver ut med en gang. 

Er det mulig. 

Kjennes ut som man har sett for lenge på sola å. 

Det er tørt og svir bak øyelokkene. Samtidig som tårene renner konstant. Er ikke trist og lei meg, det bare renner. Forferdelig irriterende. 

Frosten setter seg i kroppen. Sånn helt inntil benet. Det har ikke noe å si om det er fyr i ovnen, kaldt er det allikevel. 

Har hørt at medisinen for det er kaffe. 

Leit at jeg ikke liker det da 🙂 

Eller å sove, men det er litt for tidlig. Gidder ikke våkne igjen ved 2-3 tiden igjen heller. 


Men så når det får gått en time eller to. Da gir det seg. Varmen kommer tilbake, øynene ser igjen klart og kroppen har fått i seg nok luft. 

Det er også forferdelig dumt. 

Da er klokka blitt så mye at det er på tide å legge seg for å sove…

I de periodene så er jeg litt enig med sønnen min…

Kroppen har ett elendig design 🙂 

Hvorfor kan den ikke bare holde seg våken fra klokka sier det er morgen og til klokka sier det er natta. Hvorfor er den så trassig at den må utfordre den regelen hver eneste dag….Idiot. 

Skal sitte her og henge litt til bare for å være slem, så kanskje den forstår til slutt at den bare kan gi opp det trøttegreiene sine. Og være våken til klokka sier noe annet. Så det så 😀 

Ha en fortsatt fin kveld. 

Klem fra meg <3 
 

1 kommentar
    1. Om du ikke liker kaffe – Prøv med 1/2 kopp kaffe og 1/2 kopp melk…
      Kalv-drikk som det kalles… det skal vist nok hjelpe det også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg