Kjennes ut som energien har tatt en tur hit i dag…

God morgen til deg 🙂 

Har du sovet greit i natt? 

Det var helt i orden at facebook tok feil ang været i går kveld 😀 Der sto det “er du klar for snø i Kongsberg i morgen”…Bor litt utenfor så da mente de ikke her ser det ut som 🙂 Ikke ett snøfnugg, og bare litt kaldere.

Liker når jeg får vilja mi 😀 

Stekte omelett til Knut og nå fikk jeg til den hjerteforma. Måtte bare holde den nede til bunnen hadde stivnet. Så kunne jeg sette på lokket og la den stå til den var ferdig. Brant meg på fingertuppen da jeg skulle ta den opp og sa til Knut at denne er lagd med kjærlighet. Jeg brant meg til og med for deg 😀 


Kjøpte oss roser på Kiwi i går. Koselig med friske blomster. Gleder meg til det begynner å blomstre ute. En bukett plukket når man er ute og går en tur er mye bedre en butikkjøpte. Selv om de visner fortere så gir de mer glede 🙂 

Man får en grunn til å gå oftere turer å. Når buketten er vissen må man ut og plukke nye 🙂 

Da er skiva med servelat spist og huset, eller 1. etg venter på å få litt stell. 2. etg er gutta sin, der er det de som styrer og de som må holde orden. Grei fordeling synes jeg 🙂 

Ønsker deg en god dag i dag. Nyt sola hvis du har den. Gå og kjør forsiktig hvis du har snø og glatte. Husk du og alle rundt deg er verdifulle. Ikke ta unødvendige sjanser. Er du sent ute så er det bedre å ta det med ro og komme trygt frem, enn ikke å komme frem i det hele tatt.

Klemmer fra meg <3 
 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg