Rusla vårs en tur vi….

For en deilig dag i dag, det er godt å kjenne sola varme…Det er LYKKE det <3 

Også så godt å se farger ute igjen. Lekene til ungene borte på torget har kommet til syne igjen. 


Ser litt bedre ut nede ved Lågen å. Noen dager til med sol så blir det bra 🙂

Det er godt å gå tur, prate og le. I dag hadde jeg lyst til å gå så jeg sa vi skulle gå rundt om brannstasjon ( Det er litt lenger enn bare til Kiwi) Sånn for dere som ikke er kjent her 😀 Greit å starte litt pent når vi har vært i dvale inne i nesten hele vinter. Bare vært ute for å jakte litt mat på Spar og Kiwi…

Skyggespill…

 http://suttung.blogg.no/1489997963_et_bilde_i_ord.html

I dag fant jeg en nesten maken ring som du fant 🙂 Jeg tar det som ett godt tegn, og tenker styrke.

Ett hjerte i en solstråle fikk vi også. 


Så var vi snart tilbake på Kiwi. Handlet litt “smågodt” som det sto i reklamen. Vi er litt uenige i om det kan kalles det. Shakere med gulrøtter, paprika, agurk og tomat 😀 Ole er litt mer på at smågodt er Smil sjokolade 😀

Gleder meg til å ta bilde når dette står stolt og grønt 🙂

Sånn…det var vår tur til butikken….Livet kommer tilbake i kroppen sammen med sola 🙂

Ha en fortsatt fin dag. Sett deg utpå trappa se om du finner ett lyspunkt. Lukk øynene og se det for deg. Ta med det i minnet inn og varm deg på det utover kvelden 🙂 

Klemmer fra meg <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg