Jeg ønsker jeg var…

Skulle ønske jeg kunne bake gjærdeig..De genene har nok hoppet over en generasjon tror jeg 😀 

Mor er veldig flink til å bake, alt mulig. I dag har nevøen min på 11 bakt boller. Også fikk jeg snap av dattera mi som drev å bakte brød. Minste min er også veldig flink til å bake. Finner oppskrifter på nett og får det til 🙂 Eldste sønnen min er veldig flink til å lage middager og tilbehør fra bunnen av. Han mellomste er flink når han prøver, men interessen mangler litt 🙂 Jeg har interessen men evnen og fantasien stopper det. 

Jaja…Hos oss har det alltid vært unga som har bakt også har jeg ryddet og vasket opp underveis og etterpå 🙂 Jeg synes det er helt greit. 

Tonje (datter) blåste litt bakeglede over fjellet til meg nå så da regner jeg med at i morgen tidlig er det fremme…Da får vi se om det blir litt baking her å…Ikke gjærdeig. Det har jeg prøvd sååååå mange ganger. Helt utrolig, men det blir like tungt og uspiselig hver gang, samme hva jeg gjør. Kan bruke resultatet til å slå inn spiker med  😀 

Tror det blir marsipankake i morgen. Samboer har mast om det siden han flyttet inn for snart ett år siden. Eller han har ikke fått det i år. I fjor fikk han flere 🙂 Nå har det vært to bursdager i år og han har ennå ikke fått. Minste ønsket seg til sin bursdag så da får det bli det nå 🙂 

Ellers har det ikke skjedd så mye her. Pakket sammen klær og vasket opp. Ba samboeren om å lage middagen, brennende kjærlighet…Da slo angsten og samvittigheten min til da vettu 🙂 Jo mer jeg tenkte på at det ikke gjorde noe om jeg ba om hjelp med middagen, mens jeg gjorde det andre. Jo dårligere ble jeg. Tilslutt var det nesten så jeg besvimte. Måtte sette meg ned litt og svetten rant, ristet og skalv innvendig…Er det mulig…:D Fortalte det til samboeren og hva som gjordet det…Blei litt latter og tull og da gikk det over. De anfallene er noe idiotiske greier. Hvis de skal komme så kan de vel ha en ordentlig grunn da. Ikke komme bare fordi jeg ba om hjelp med å lage middag 😀 


Har det ikke så aller verst han her <3 Bruker ligge på putene ved siden av meg. Men når jeg reiser meg og går da legger han seg der jeg satt 🙂 Verdens beste Tobias dette her. 

Var fint ute i kveld, ikke så kaldt heller. Liker fargen på Tujaen mot all vinteren 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt 🙂 Husk at det er noe pent i alle mennesker…i deg også 🙂 

Klemmer fra meg <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg