Tirsdag og bursdag :)

Heihei du 🙂 

Dagen i dag har vært fin. Blei ikke noen spasertur bare sånn for å gå tur da, men en liten tur over veien på butikken ble det 🙂 

Tigeren leker han er en jungelkatt 😀 


Sola tittet litt frem. Så fin 🙂


Gikk på Spar og kjøpte bursdagsgave til Knut. For noen år siden så begynte jeg med å kjøpe ting de liker på matbutikken. Bare matvarer. Fikk litt penger i tillegg. De sier de synes det er en veldig fin gave å få. Vi kjøpte nye briller til han rett før helga, siden han syntes han så dårligere med de han hadde. Fikk tlf på morran i dag om at de var kommet. Så da pakket jeg inn de også å la i pakka 🙂


Pakker inn alle tingene hver for seg, også pakker jeg alt inn i en stor pakke. Har masse pakkepapir, men har ikke lagt bort julepapiret ennå fant jeg ut. Litt lat og gadd ikke reise meg opp for å gå og bytte det så da ble det julepapir på vranga 😀

Ønsket seg hjemmelagd pizza til middag og gele til dessert 🙂 Jukset og kjøpte ferdig gele. Jeg skal bake marsipankake til helga, han ønsket seg det også. Vi er bare 4 personer så kan ikke ha alt på en gang 🙂

Da er natten kommet hit kjenner jeg. Bare litt rydding på kjøkkenet og henge opp klær, så skal vi sove.

Håper du har hatt en fin dag i dag. 

Sove godt og drømme søtt. Tenk på noe fint før du sovner, trenger ikke være noe stort. Bare noe lite som har gjort dagen din litt bedre i dag. Kanskje du var ute en tur og noen smilte til deg. Kanskje du så det glitret i snøen. Kanskje du vant i kabal 🙂 Små ting kan gi glede i hjertet <3 

Nattaklemmer fra meg <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg