Venter på sola :)

God morgen til deg 🙂 

Plutselig så er alle barna voksne. Eller det er 3 år igjen til minste regnes som voksen. For 14 dager siden ble nest minste 20, og i dag fyller minste 15 🙂 Det er en rar og god følelse å tenke på at man er mamma til 4 voksen barn 😀 Også så heldig jeg har vært som har fått akkurat de 4 <3 



Godt når ferien er over og rutinene kommer i gang igjen. Liker den tiden jeg har alene fra Knut drar på skolen og til samboeren står opp 🙂 Alenetiden er gull verdt for meg. 

Hadde glemt å sette på varmovnen før vi la oss i natt, så det var ikke akkurat varmt her da jeg sto opp. Grøss. Da er det godt å fyre i ovnen og sette seg under pleddet til varmen begynner å spre seg i stua. 

Har strikket sånne pledd til meg selv, alle 4 unga, 2 barnebarn og 2 katter 😀 Alle må få vettu, hvis ikke blir det urettferdig. 

God morgen 🙂 

Venter på sola som skulle komme i dag. Ser den titter fram rundt hushjørnet. Skinner i vinduskarmen og blender meg litt, bare sånn for å si ifra at det skal bli lysere og varmere ute i dag 🙂 Det blir godt. Beste tiden er fra nå og utover. 

Ønsker deg en riktig god Tirsdag 🙂 Håper du får en fin dag og mulighet til å gjøre noe du har lyst til å gjøre. Ta vare på deg selv, du er verdifull. 

Titt ut og se etter de små tingene. 

Klemmer fra meg <3
 

2 kommentarer
    1. Elise Linnea: Tusen takk, skal hilse han og si det 🙂
      Ja de er veldig gode. Varme selv om de ser hullete og tynne ut.

      Ha en fortsatt fin dag og takk for koselig kommentar <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg