En litt trøtt og god Søndag :)

Heihei 🙂 

Det har snødd en del i natt. Våknet av traktoren som var utenfor og måka. Liker å måke selv, men akkurat i dag var det litt godt å slippe 🙂 Dumme som vi var så satt vi oppe til kl var nesten 5 i dag tidlig. Ingen var trøtte. Jeg mente det var fullmåne…..men det var visst ikke det 🙂 

Fuglene har vært og banka på døra i dag. De mangler brødbiter, skulle sikkert spørre om vi har glemt dem….Og det har vi jo. Må kjøpe i morgen. Vi kjøpte kokosnøtter med fett og frø da vi begynte å mate dem. De har jeg fylt på igjen med matfett og villfuglblanding. De har masse solsikkefrø og meiseboller. Så det er egentlig ikke synd på dem 🙂 


Ser ut som Pus og Pipp har sittet og tenkt over livet på trappa 😀 

Godt å ha noen å prate med, og å være stille med.

Tigeren er ikke sånn kjempefornøyd med at det har snødd mer. I går kunne han se steinene, i dag er de borte 🙂

Har ikke giddi gjort så mye i dag. Straffen for å ikke legge seg til normal tid om kvelden. 

Spiste den vanlige frokosten min. Skive med majones og servelat…Slo til skikkelig og byttet ut servelaten med fårepølse i går…Da var det jo Lørdag 😀 


Iskaffe er godt. Liker ikke varm kaffe. Men nå skal denne gå ut av salg sa de på butikken, det er dumt. Håper det bare er at de skal forandre litt på den. Gjør ikke noe om de tar bort litt av sukkeret, den er for søt.

Dagen i dag…Skrolle gjennom facebook, ikke skjedd noe spes så det går fort. Er ikke så nysgjerrig på hva alle driver med egentlig. Og jeg er ikke noe flink til å kommentere og like ting. Enda dårligere på å snakke med folk.

Farmville 2. Irriterende, kjedelig spill som er helt greit å sitte med når man ikke gidder gjøre noe annet 😀

Og Spotify…Liker Your daily mix. Masse forskjellig som jeg liker, slipper leite etter musikken selv 🙂

Da er middagen spist og det er bare å vente på at klokka skal bli så mye at man kan legge seg 🙂 Har vaska klær i dag da, så har gjort litt. Må henge opp de nå. Blir ikke så mye å gjøre når det er 4 nesten voksne mennesker og 2 katter i huset. De to minste tobeinte oppholder seg mest i andre etg og holder orden der. Vi to eldste er i første etg og holder orden der. Det får ikke blitt allverdens å gjøre da. Kattene går litt opp og ned, har full frihet og sover der de synes er best akkurat når de finner ut at de er trøtte 🙂 

Sånn har vi det her, og vi har det godt 🙂 

Håper du har hatt en fin dag i dag og at du har fått gjort noe du liker å gjøre. Du må ta vare på deg selv og ikke stresse hvis du har problemer av noe slag. Små eller store. Alle problemer er store for den som har dem. Ingen kan si til deg at “nå må du ta deg sammen, det der er ikke noe å bekymre seg over”. Det er bare du som vet hvordan det er. Oppsøk noen du stoler på og som du tror kan hjelpe deg med å sortere tankene. Som oftest så blir problemene store fordi vi ikke greier se tingen sånn de er. Og vi kjører oss fast i ett tankemønster. Går ut og inn av sånne mønste hele tiden selv, så vet hva det er og hva det gjør med både kropp og sjel. 

Jeg er ganske god til å lytte, og jeg kommer med ærlige meninger. Så hvis du føler for å snakke med ett fremmed menneske så bare send meg en mld her 🙂 Noen ganger hjelper det å bare skrive ned det man tenker på å. Se det på papiret eller skjermen. 

Tenker på deg <3 

Ha en fortsatt fin Søndagkveld. Og en god natt når den tid kommer. 

ukD8zj6ngVY

 

Klemmer fra meg 

4 kommentarer
    1. kongecamping: Det er sant. Noen ganger så bare flyr klokka i vei 🙂

      Vet du…Vi måtte søke litt på det med stor bokstav på ukedager nå når du spurte 😀 Jeg trodde navnene var egennavn og skulle ha stor bokstav. Men det er det visst ikke på Norsk. Jeg er nok mer Engelsk, der skal de ha stor bokstav 🙂

      God natt du å. 🙂

    2. Så bra!
      Henholdsvis norsk, engelsk og nordmann er heller ikke egennavn 😉
      Men Internett er det.
      Rett skal være rett. Og vi får passe godt på det så fine språket vært, synes og mener jeg!
      /TK

    3. kongecamping: Ja det er viktig å ta vare på språket. Både skrevet og prat. Det skjer for mange forandringer.
      Jeg kommer til å fortsette skrive stor bokstav på dagene, synes de fortjener det 🙂 Det samme med Norsk, Engelsk og annet. Trodde jeg hadde lært det på skolen, men da er det sikkert en “uvane”.
      Det skader jo ingen, og jeg har det godt med meg selv når jeg ser hva jeg har skrevet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg