Andre tur unnagjort….

Blei med Kjersti opp på skolen for å møte unga. Knut hadde allerede gått. Fikk tlf da vi var nesten hjemme igjen om at han hadde gått en annen vei og var hjemme 🙂 

Disse her er jeg utrolig glad i..Brodder er en bra ting, hadde ikke turt gå turer uten. Det er forferdelig glatt under snøen i bilspora. For noen år siden datt jeg og brakk ankelen, inn på sykhuset og opererte. I fjor datt jeg utafor her på ryggen og slo bakhodet. Det blei hjernerystelse..Er blitt ei forferdelig pingle på vinterføre…

Er så glad jeg fikk kjøpt meg ny jakke. Den er god når det snør og blåser. Også har jeg oppdaga at lue er ikke dumt på vinterdager 🙂 Det har jeg ikke brukt på mange år. Så fant jeg til 10 kr og da var det jo greit å prøve. Klar for en lang vinter 🙂 

Dagen i dag har vært veldig god..Blei ikke noen snømåking da. Hørte traktoren da den kjørte rundt huset her. Men lyden var langt borte mens jeg sov på sofaen en times tid. Kjenner humøret og formen begynner å bli bedre igjen. Matlysta kommer tilbake og lysten til å gjøre noe. Nå når jeg ikke føler presset med å måtte dra på møter og jobbtrening. Jeg takler ikke det presset. Da begynner jeg å sove dårlig om natta, matlysta forsvinner og all energi brukes på å greie gjennomføre det jeg må gjøre om dagen..Det er forferdelig irriterende, er jo ikke sånn det skal være. Men nå er jeg på vei til å finne tilbake til henne som hadde begynt å komme tilbake rett før jeg starta på Asvo. Det er merkelig hvordan psyken og kroppen reagerer på sånne små bagateller. At noen reagerer så veldig og andre bare synes jobb og rutiner er moro. Drømmer om å bli “normal” igjen 🙂 

Hvordan har dagen din vært? Fikk du gjort det du måtte gjøre og har du tatt deg tid til å bare slappe av å være deg å 🙂 

Ønsker deg og dine en fortsatt fin Torsdag. Nå skal jeg finne meg litt mat og varmt drikke. Det hadde slokka i ovnen mens jeg var borte og da blir det fort kaldt. Litt lite ved inne å, må sende sønnen ut for å hente når han kommer om ikke lenge. Jeg greier ikke bære veden inn. Godt å ha sterke mannfolk i huset da 🙂 

 Slapp av og nyt resten av Torsdagen. Klem. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg