Fine pippippene mine….

Dagen i dag har vært søvnig. Kjørte på skolen, da jeg kom hjem satte jeg meg i sofaen, og plutselig sov jeg 🙂 Våkna da Kjersti sendte mld og spurte om jeg kom snart for å gå tur 🙂 

Blei ikke noen tur da. 

Var jo så heldig at jeg hadde to dager fulle av energi, så da er det normalt med noen down dager etterpå. 

Blir tur på morran i morgen, da hjelper det litt utover dagen 🙂  

=========================================================

Se så mange fine Gulspurver som kom på besøk i dag 🙂 

Er utrolig moro å se på dem. 

Jasmin treet er fullt av Gulspurv. De er forferdelig skvetne og gjemte seg der da de merka jeg var i vinduet. 

De mister mat ned på veien og må ned og plukke det opp 🙂 

Mange fine spor i snøen. 

Gleder meg til å gå tur i morgen. Det er best å gjøre det på morgenen. Jeg tror jeg skal orke å gå litt utpå dagen eller om kvelden, men det skjer jo aldri 🙂 

Det er mest liv i meg med en gang jeg står opp. Da må alt gjøres ganske fort. Setter jeg meg ned og slapper av så forsvinner energien helt og det er bråstopp. 

29. Januar skal jeg på sykhuset til CT. Gruer meg veldig til det. Må ta blodprøve her hos legen først, får prøve å få gjort det i morgen. Gruer meg for svaret, det er jo noe som ikke er som det skal i tarmen. Siden den tynne slangen med kamera i den andre undersøkelsen ikke gikk gjennom. Prøver å ikke tenke på det, men ett lite spøkelse i hvitt laken surrer rundt bak i hodet og hvisker om det hele tiden. 

Nå skal jeg sove litt…igjen : ) Helt til kl 0615. 

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. Sett pris på det du har og ikke jag etter noe annet hele tiden. Nyt de små tingene som skjer 🙂 

Klem fra Hanne. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg