Se så fint…

Goood morgen du som titter innom meg her 🙂 Har du sovet godt i natt?

Dette første bilde tok Kjersti i går da hun venta på meg ute. Synes det er så fint. 

I natt ved 24 tiden skulle jeg slippe ut katta. Og der sto snømåka på trappa og spurte om jeg ville komme ut en tur. Fristelsen blei for stor, så da måtte jeg ut og måke litt 🙂 Det har kommet en del snø i løpet av 2-3 dager. 

Tenk å være så negativ og imot vinter og snø før den kommer. Også snu helt om og bare elske det med en gang jeg ser den 🙂 Nå håper jeg snøen blir liggende en stund framover. Snør som bare det i dag å. Eneste problemet er å kjøre bil, det tør jeg ikke. 

I natt har jeg sovet veldig godt og er i toppform..ennå. Skal ut og kose meg med litt mer snømåking nå. Det snør tett. 

Ønsker deg og dine en god Lørdag 🙂 

Vær forsiktige på glatta og ta vare på hverandre. Det er så fort å glemme bort. 

Glad i deg. Klem 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg