Litt på hjertet i dag…

Først så er jeg litt sint på den tullingen som oppfant denne greia her. Og på produsentene som fortsatt lager det. 

Når man får litt panikk fordi man ikke har brus i huset. Og man kjenner desperasjonen etter noen dager uten…Da er det noe alvorlig gæærnt 🙂 Drikker masse vann i løpet av dagen..Men Zero er best. Tenk om man hadde likt kaffe i stedet. Da hadde man ikke fått i seg alt sukkeret og annet som ikke er bra. Er ikke så nøye på potetgull, snop, kaker og feit mat…Men den forbaska flaska…Grrr 🙂 


“Frisøren” gjorde jobben sin i går å 🙂 Panneluggen er fletta i flere små fletter, og det bak er satt opp i en fin topp..

Nå for ikke lenge siden satt det en fugl på brettet uten å reagere på noe som skjedde rundt den. Jeg gikk ut for å se om den var skadet. Da jeg nærmet meg fløy den. Og der ved siden av der den hadde sittet lå denne lille stakaren 🙁  Tror vennen ventet på at jeg skulle komme ut og se hva som hadde skjedd. Jeg så ingen skader på den og kjente ikke noe unormalt. Så ut som den hadde sovna. 

Den fikk en verdig avslutning..Jeg holdt den og klappa den en stund før jeg la den på komposthaugen. Breide over den ett blad og sa ha det bra…Så nå ligger den der og blir mat til andre som trenger det før den kalde vinteren kommer 🙂 Livets sirkel…

Her kommer noen positive ord som kan hjelpe litt framover nå 🙂 

Ta de til deg og husk dem hver gang det kanskje føles litt mørkt og kaldt..

Ønsker dere som kikker innom en fortsatt fin dag…Klem 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg