Gamle innlegg fra facebook, drømmer….

Hei og god Lørdag 🙂 

Satt og skrollet gjennom facebooken min. Moro å lese morsomme minner 🙂 

Så fikk jeg se to innlegg. Det er noe jeg drømte, beskjeder til meg og andre som trenger det 🙂 Kanskje det kan være noe du også trenger minnes på. 

23. Juni 2014

Må bare fortelle en drøm jeg hadde nå. Tror den kan hjelpe flere
En mann hadde ei datter. En dag kom hun og fortalte at hun hadde giftet seg. Mannen likte det ikke overraskelsen noe særlig. Så skjedde det noe med datteren eller kona som gjorde at han måtte ut med masse penger som han ikke hadde. Jeg så han sto ute på gata og blei intervjuet av pressen. Han fortalte hva som hadde skjedd. Også gikk han inn igjen. Så så jeg at alt hadde gått bra og alle var lykkelige. Jeg fikk se filmen fra da han blei intervjuet igjen. I slow motion. Bak han gikk ett eldre ektepar. De hørte det han fortalte. Det viste seg at det var foreldrene til svigersønnen. De var rike og hjalp han med utgiftene.
I det jeg våknet fikk jeg forklaringen på drømmen:
LEGG MERKE TIL TILFELDIGHETENE OG DET UVENTEDE SOM SKJER I LIVET DITT. DET KAN FORANDRE ALT TIL DET BEDRE.
Fikk beskjed om å dele dette Det er andre gang jeg har en drøm og får beskjed om å dele den. Håper den kan hjelpe andre også. Klem fra meg ♡

12. Oktober 2013

Det første jeg så/hørte da jeg våkna…eller jeg våkna vel av det kanskje. Var en beskjed jeg fikk inni hodet. Plutselig kom ordene…LIVET ER EI POSTKASSE….

 Da jeg sto og pussa tenna fikk jeg forklaringen på ordene….Betal alle regninger og se på viktig post først, så kan du sette deg ned og kose deg med reklame og annen post etterpå  Trengte ikke rydde så fælt. Det som er gammelt er ferdig og ikke noe å gjøre noe med, og det høres jo mer logisk ut  Sådaså…Greit med stemmer i hodet som kan gi beskjeder og forklare dem når man ikke helt skjønner det med en gang  

Ønsker deg en fortsatt god Lørdag 🙂 

Ta vare på deg selv og de rundt deg. 

Ikke gjør noe du vil angre på resten av livet. Små ord og handlinger kan få store konsekvenser både for deg og andre 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg