Det ække no gæli med hue mitt asså…..

Det er godt man kan le…..gapskratte av seg selv i blant…..:D

Hvis ikke hadde jeg blitt livredd….

Jeg satt og hørte lydbok og spilte på mobilen. Samboeren kom og pratet med meg og jeg skulle pause boka…

Løftet på ting som ligger ved siden av meg. Løftet på putene jeg lener meg på. Og prøvde finne enden på øreproppledningen….Fant den ikke og lette litt til….Vet ikke hva som gjorde det. Men plutselig kjente jeg det jeg lette etter…

Mobilen…

Den lå der den hadde ligget hele tiden..

I hånda mi……..Den hånda jeg ikke lette med da, bare så det er sagt….Så det var absolutt ikke noe rart jeg ikke fant den sånn med en gang 😀 😀 

7 kommentarer
    1. Ei_heks: 😀 Hyssjj…Ikke si det til noen..Men det er ikke første gang det skjer 😀
      Lurer på om jeg bør begynne bli litt redd 😀

      Kos deg i dag 🙂 Klemmer.

    2. Pffttttt! Du bør bare føle deg heeeeelt normal!
      Du fikk med deg at jeg holdt på å sette fra meg vinflasken i oppvaskmaskinen? Men den var full, så det var ikke plass. 😀 😀 😀
      Og da hadde jeg ikke smakt på vinen ennå.;)
      Ha en super dag, frøken! Klemmmmmmmmm

    3. Ei_heks: 😀 Jeg leste det nå 😀 Huff det er ille når hjernen ikke er helt med. Men godt det er flere av oss 😀

      Ha en god kveld videre 🙂 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg