Helg igjen….

Paraglidere høyt der oppe i lufta over naboen er fine å teste zoom på 🙂 


I går hadde vi besøk av mor, kusina mi og dørtene hennes..Det var så koselig. Mor så jeg i påska. Men det det flere år siden jeg så kusine og døtrene 🙂 Tenker ikke på det hele tiden. Men når jeg ser dem…da er det trist at det er så store avstander og vanskelig å se dem oftere. 

Jeg er veldig opptatt om dagen. Har begynt å høre på Arvesynd lydbøker 🙂 Dumt med sånne lange serier, vanskelig å bare skru av og slutte høre. Serien er bra den. Litt mange gjentagelser i blant, men får ikke slutta høre på allikevel..

Ønsker deg en fortsatt fin dag. Håper du greier nyte den. 

Ta godt vare på deg selv. 

Klemmer fra meg <3 
 

5 kommentarer
    1. Kjekt å ha noe å øve seg på med kamera, ja =) Koselig med sånne besøk..spesielt når det er så lenge mellom hver gang =) En fin dag til deg også – og god helg =D

    2. Helene: Ja det er det 🙂
      Med bil er det ca 1,5 time mellom mora mi og meg….Men med buss så blir det 3 bytter og hele dagen går med til en vei…Også er jo ikke bussen det billigste fremkomstmiddelet 🙂
      Kos deg og ha en strålende dag…og god helg 🙂

    3. Skulle gjerne sett de i lufta i går, ja det var veldig koselig å være hos dere, takk for en fin dag. Håper det blir en tur snart igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg