Mat, skygge og skyer…

Datteren ordnet middag i går…Søtpotet, hvitløksaioli, kyllingskinke, salat, agurk, bacon og cheddarost….Det smakte veldig godt..Blir ikke lenge til vi skal ha det igjen 🙂 


Synes skyggen var så fin 🙂


Nå fikk jeg se at ytterst på den lange skyen er det ett hjerte…og den hvite litt oppnedogpåskrå til høyre ser også ut som det 🙂 Og siden jeg sitter her og ser på skyene så ser jeg at den andre hvite ser ut som en kanin eller noe opp ned 😀

Middagen i dag ble pannekaker…..Bare fordi de små ønsket det…..Forferdelig kjedelig å steke så mange, men alle koste seg så da var det verdt det 🙂 Lenge siden vi har hatt det.

Kokken skal vel ha ett glass vin til matlagingen har jeg hørt….Så da ble det cola på denne kokken 🙂


Ha en fortsatt fin kveld 🙂

Klemmer fra meg <3 

10 kommentarer
    1. suttung: Da må du lage dere noen 🙂 Det er jo veldig godt.
      Vi bruker ha noen som jeg fyller med tacokjøttdeig og ost. Steker litt i ildfast form inne i komfyren. Det er å veldig godt. Også tar vi noen med syltetøy til dessert.

    2. suttung: Åja, nei det kan hende. Har ikke smakt det. Men det blir nok ikke det samme. Hvis man har smakt begge deler…
      Jeg trodde melet var nesten like…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg