Alle er her noen dager…

Dokompisen min 😀 Hadde en sånn en der i fjor, har vært borte i hele vinter. Men i går satt den jammen meg på veggen og ventet på meg 😀 Er sikker på at det er den samme..Vi prater litt fornuft sammen og tar hverandre i finger/ben….Koselig. De andre her har fått beskjed om at den er IKKE lov å drepe eller bære ut 😀

Jada, jeg vet det…..

Er bittelitt gal….


Fikk gave da de andre kom hjem etter å ha vært i Kristiansand og dyreparken noen dager….:) Gikk greit at han ikke hadde fått vært med da.

Datteren har ryddet i masse gamle skolegreier og andre ting i dag…Funnet mye moro. Tigeren var med vettu…Kunne jo hende det lå ei mus innimellom alle papirene som har ligget ute i uthuset i flere år….Det luktet i hvertfall som om det kunne gjort det 😀

Jentene koste seg med å bade litt i sola…Bassenget ble kjøpt da hun minste var lita, så de har vokst litt fra det 🙂


Eldste sønnen kom i dag og da var grillene varme og klare….Det smakte godt.

Ole gikk og kjøpte dessert mens jeg leste for jentene…Og jammen meg fikk jeg ikke roser da jeg kom ned igjen….:)

Dette her er en kjempelang tegning datteren min tegnet da hun gikk på barneskolen…Masse A4 ark som er teipet sammen 🙂 Synes den er så utrolig fin så må bare vise den fram 🙂 Vi var redd den var blitt borte i flyttinger…men så fant hun den i ei kasse ute i uthuset..Da ble vi glad 🙂

 
Masse detajler som er litt vanskelige å se på bildene…En by med tivoli, skole, butikker, silo, gårder, slott, kirke og hus…Går masse strekmennekser rundt 🙂 Liker at de er med, men ikke i fokus…


Det er koselig å ha alle mine kjære her….Hjertet mitt <3

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god natt når den kommer til deg 🙂 

Klemmer fra meg <3 

11 kommentarer
    1. Jeg har også en slik vennpå gamle badet som jeg går ned og redder ut av badekaret hver morra. Ikke så langbeint som din da, men mye kraftigere.

    2. Høres ut som du har noen supre dager. Ikke noe er bedre enn å omgi seg med dem man er glad i. Tegningen var superfin! 🙂
      Ha en glad dag, Hanne! :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg