Flue med sukkersjokk….

Ei flue satte seg på en seigmann i går kveld..Tror den fikk sukkersjokk for den rørte ikke på seg da jeg prøvde pirke borti den så den skulle fly 🙂 

Løftet hele mannen med flue bort fra fatet og den satt like rolig. 

Måtte jo ta bilder før vi hjalp den ut….Det er veldig viktig 🙂 

Da jeg så på bildene så jeg at den ene vingen så litt skadet ut. Men den fløy visst da sambo`n gikk ut på verandaen med den. Jeg ba han ta den med seg ut for å tråkken på den….Huff….

Tror den fortsto hva jeg sa og hva vi planla…For da de kom ut så stakk den av 😀 Smart liten flue….

Må forklare grunnen til at jeg ville den skulle dø var at jeg trodde den var så skadet i vingen at den ikke greide fly 🙂 


Ønsker deg en god kveld, en god natt og en fin dag i morgen 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

16 kommentarer

Siste innlegg