1. søndag i Juli…

Heihei og god kveld 🙂 

Håper du har hatt en fin dag. 

Dagen her har vært som den bruker. Det skjer egentlig ingenting, samtidig som det føles som det skjer veldig mye. Tror det må være mye som skjer inni hue som gjør at det kjennes ut som det har skjedd mye 😀 

Det er fordelen med å være litt småglemsk og lat. Selv om man gjør de samme tingene om og om igjen så føles det som om man gjør det for første gang. Og når man gjør litt så føles deg som man har gjort masse 😀 

Liker det og nyter det….

Sola sendte fine stråler gjennom bladene i pæretreet før den gikk ned 🙂 


Blir noen pærer i år å. 


Jasmin begynner å bli avblomstret. 


Brennesle. 


Høsten har kommet til Kristorn allerede. 

En liten rundtur i hagen. Takk for at du ble med 🙂 

I morgen er det meldt regn her står det på facebook. Det var godt for da slipper jeg vanne i kveld 🙂 Viktig å se det positive i det negative har jeg hørt 😀 

Sånn…..

Da håper jeg du får en rolig natt med gode drømmer. Ta med deg ett minne fra dagen inn i drømmen. 

Klemmer fra meg <3 
 

10 kommentarer
    1. Det var kos å være med på hagetur. Og om jeg får lov å si det… jeg synes jeg ser forskjell på bildene dine bare den lille stunden jeg har “kjent”. Du er flink! 🙂

    2. Ei_heks: Tusen takk 🙂 Jeg slapper mer av når jeg tar bilder nå enn før. Synes jeg ser forskjell jeg å. I hvertfall på bilder tatt for noen år siden og de jeg tar nå 🙂

    3. Tar nok med meg flere minner fra gårsdagen inn i drømmene…
      Se det positive, ja. Både i det positive, og i det (i utgangspunktet) negative.
      Ønsker deg en god juli-mandagsnatt. Drøm vakkert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg