Lørdagsturbilder….

En fin og blåsete dag 🙂 

Gikk en runde før vi var innom butikken. Det blir bare finere og finere ved Lågen nå. Svømte ei and der på andre siden. Litt langt unna så fikk ikke bilde. 


Det var mye busk og kvist langs vannet ved benkene. Nå ha de fjernet det og det er kjempefint å sitte der og se utover 🙂 En benk til er satt opp å. 


Dagen har vært god. Våknet ved 5 tiden og lå våken til rundt 6.30. Greide sovne igjen og sov til rundt 10. Har funnet ut at det er døgnrytmen min. Samme hvor lenge jeg er oppe om kvelden så våkner jeg ved 10 tiden dagen etter. Hvis jeg ikke har på vekkeklokka da.

Vi fikk besøk fra Rendalen, Røros og Bergen i dag. Veldig koselig. De hadde vært i Skien og stoppen en kort visitt før de fortsatte på hjemveien 🙂 

Har oljet neglene så fingrene sklir over tastene her 😀 Godt det finnes rettetast. 

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag, husk å nyte den 🙂 

Klem fra meg <3 

 

6 kommentarer
    1. Koselige bilder fra naturen ! Har vært mest inne i dag.. blåser her også.. :)) Oljet neglene.. er det for å styrke dem eller ? Kos deg med helga videre <3

    2. annebe: Vi måtte en tur på butikken så da gikk vi en liten runde. Måtte ha bilder til blogginnlegg vettu 😀

      Ja de hadde noe tilbud på No7 nail care og nail oil på apoteket. Skal styrke både negler og neglbånd.
      Neglene mine er så tynne og knekker bare jeg kommer borti dem. Også skaler de av lag for lag.
      Håper dette skal hjelpe.

      Ha en fortatt fin helg du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg