Kveld 69…

Heihallo 🙂

Det er så grått og vått om dagen atte.

Følte for å se på og dele solgule, varme gleder 🙂

Om sånn ca ett halvt år så begynner det og spire og grønnes igjen…

I dag har jeg kjent på at jeg er støl i forskjellige muskler i kroppen 🙂

Det var jammen meg artig, har ikke vært støl på mange år tror jeg. Da gjorde jeg øvelsene riktig på Mandag da tenker jeg 🙂

Gjorde de samme øvelsene som på Mandag i kveld å. Jeg er så dårlig på å variere. Så lenge jeg gjør noe jeg trives med så er det helt greit…vanedyr 😀

Såh…fornøyd med dagen og hva den har gitt meg 🙂

Nå skal jeg legge meg og sove litt.

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer.

Og ha en fin dag i morgen.

Husk å samle gode minner du kan ta frem på dager som er litt grå og triste 🙂

Klemmer fra Hanne <3

4 kommentarer
    1. Gule gleder 🙂

      Om man er fornøyd med de treningsøktene man har innprentet – så er det bra det 😀 For det er det Å GJØRE det som er tingen 🙂

      Ønsker deg en fin torsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg