Kveld 48…

Hei 🙂

Bare en tur på butikken i kveld.

Fortsatt noen blomster i hagen. Jeg har ikke vært flink til å stelle noen av dem i sommer. Stemødrene er døde. Håper de har lagt igjen masse frø i trauet så det kommer nytt til våren. Noe av det andre har regnet nesten bort. Så det kom nye skudd i noen av pottene etter noen dager med sol. Får bære inn i kveld så de ikke drukner i morgen. Hvis værmelderne har rett og det blir styrtregn 🙂

Ei som gjerne ville være med å gå tur. Forklarte henne at det ikke er lov med katt inne på butikken 😀

Satt og ventet da vi kom hjem 🙂

Det var en liten tur på butikken..Ole (samboer) sa det var likt å gå tur med meg og katta…Vi ser hele tiden noe spennende og stopper og blir stående en stund 😀

Jaja, det er fortsatt ikke min skyld at naturen viser meg så mange fine motiver jeg må ta bilde av 😀

Håper du har hatt en fin dag og at resten av helgen blir god.

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg