Kveld 17…

Heihei 🙂

Vi startet ute og skulle trene der i kveld. Men fyameg så mange småfluer eller hva det var som svermet der ute. De var overalt, så da gikk vi bare 15 min. Knut jogget/gikk. Da vi stoppet for å begynne den andre treningen så var det umulig å puste pga småkrypene.

Vi gikk inn og var fornøyd med det vi hadde gått 🙂

Tror det er best å gå ut tidlig om morgenen, det er bare så forferdelig godt å ligge i senga på den tiden å 😀

Jeg tok de andre øvelsene inne.

Senga er akkurat passe høy så jeg kan sitte med føttene i gulvet. Har spisestuestoler, men de blir bittelitt for høye 🙂

Sånn er det når man har korte bein 😀

Jeg er så glad jeg kjøpte kettlebell, den gjør det morsommere å trene 🙂

Jeg håper du har hatt en fin dag i dag. Og at du kjenner på glede og stolthet over at du er du 🙂

Ta vare på deg selv og de rundt deg og nyt fridagene.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg