Kveld 16…

Hei 🙂

Håper dagen din har vært god og at du har opplevd noe fint, smått eller stort 🙂

Alt er like viktig og gir like stor glede.

 Har vært strålende fint vær i dag, satt litt ute på verandaen.

Så glad 🙂

Fikk pakke i posten i dag.

Kettlebell og strikk.

Det var moro å trene med kettlebell. Så litt på video på you tube også gjorde jeg det jeg greide.

Sto på gulvet med bena litt fra hverandre, bøyde knær. Holdt kettlebellen i hendene nede ved gulvet. Strakk ut bena mens jeg løftet armene opp rett foran meg. Også ned igjen. 20 ganger.

Hadde kettlebell i hendene og tok den rundt kroppen. 20 ganger ene veien og 20 ganger andre veien.

Hadde kettlebellen opp ned i hendene. Bøyde knærne hendene ved gulvet, opp til brystet og rett opp over hodet. 20 ganger.

Kjempegøy 😀

Også gjorde jeg de andre øvelsene jeg har skrevet om før.

30 min ble det i kveld å 🙂

Sånn kan det gå når man er litt for tjukk rundt knærne/lårene 😀

Jaja…

Kjøpte pakke med 3. Strikken med lettest styrke holdt ikke…Tenker at da er det sikkert meningen at jeg skal trene med litt mer styrke 🙂 Så da prøvde jeg den røde som er litt strammere og tykkere strikk…Det gikk helt fint 🙂

Satt i senga og hadde strikken rundt anklene. Tok ene foten til siden 20 ganger, så den andre foten. Også tok jeg føttene fremover en og en, vet ikke om det hjelper for noe. Men jeg tenkte det skader jo ikke 🙂

Har ikke testet den svarte strikken ennå, det får bli når jeg blir litt sterkere, og litt tynnere over knærne.

Det jeg håper jeg skal få etterhvert er

knær og albuer 🙂

Det har jeg ikke hatt på mange år. Over albuene henger det store vinger, som dekker over. Lårene henger over knærne og dekker over dem.

Men både armene og bena bøyer seg så det må jo være både albuer og knær ett sted inni der 😀

En dag finner jeg dem igjen, jeg hadde de en gang for lenge lenge siden.

Nå skal jeg sove og kjenne på at jeg er fornøyd med meg selv 🙂

Det håper jeg du gjør også. Lar deg selv kjenne på noe du har gjort eller sagt som du er fornøyd over.

Vær stolt av deg selv

Husk deg selv.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg