Kveld 14

Hei og god kveld 🙂

Tenk…Klokka er bare 22.50 og jeg er allerede ferdig gått 30 min 😀 Kan hende jeg sovnet til sånn noenlunde normal tid i natt da.

Også gjorde jeg de andre øvelsene før i dag 15 min. De to siste bildene i Kveld 13 hører til i dag 🙂

30 min går veldig mye fortere når man hører på musikk har jeg funnet ut….Smart 😀

Har planer om å øke til 45 min om ikke lenge, tror jeg 🙂

Er fornøyd med meg selv i kveld å 🙂

Både fordi jeg har gått halvtimen i tillegg til øvelsene tidligere i dag.

Og

det beste

jeg greide komme i gang og bli ferdig før kl 00 😀

Nå skal jeg sitte litt og roe ned før jeg legger meg. Korsryggen har vært vond i dag og jeg kom plutselig på hvorfor mens jeg gikk…

Natt til i går da jeg gikk så tenkte jeg at det er helt sikkert lurt å stramme rumpemusklene mens jeg går…Hmm, lurer på om det ikke var så lurt allikevel tenkte jeg i kveld da jeg gikk 😀

Stramme rumpemuskelene 30 min, mens man går. Og går litt feil pga vondt kne, og litt dårlig balanse, vagging og gå barbeint når man er plattfot….Tja, komboen høres ikke helt grei ut når jeg tenkte på det i kveld 😀

Blir ryggen bra igjen til i morgen så har jeg oppklart problemet.

Jaja…

sånn ble det tenkt 🙂

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer.

Og tusen takk for at du kikker innom og deler innleggene mine, det gjør meg så glad <3

Klem fra meg <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg