Kveld 13…

Hei og god morgen 🙂

Håper du har sovet godt i natt og at formiddagen blir slik du håpet på.

De to øverste bildene her er etter gåturen inne i 30 minutter natt til i går 🙂

Problemet er at jeg er så forferdelig treg med å komme i gang. Har ikke lyst samtidig som jeg har lyst å 😀 Derfor blir ofte klokka både 1 og 2 om natta før jeg begynner gå. Og da er det jo egentlig i morgen allerede.

Jaja…

Derfor bestemte sønnen og jeg at vi skal begynne trene om morgenen. Han skal vekke meg kl 6 så vi kommer i gang tidlig, det blir bra 🙂

Det var bare det at i dag våknet vi kl 6 begge to, ingen av oss orket stå opp 😀

Derfor…

Fant jeg ut at jeg skulle gjøre litt i hvertfall da jeg sto opp noen timer senere og fikk spist frokost 🙂

Satte meg på sengekanten og gjorde de øvelsene jeg bruker, i tillegg til å ligge på siden og løfte først det ene benet og så det andre. Også luftsyklet jeg litt 🙂

Lot nakken og korsryggen strekke seg litt å. Ryggen er vond i dag, men ble litt bedre av å strekke 🙂

Det skal ikke så mye til.

Det ble 15 min også får vi se om det blir noe gåing i kveld. Må bare stille inn hjernen på at det er greit å gå før kl 24 å 😀

Sånn, da er dagen kommet godt i gang 🙂

Ønsker deg en god dag og håper du husker på deg selv.

Ta deg tid til å gjøre noe du har lyst til å gjøre innimellom alle tingene du må gjøre 🙂

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg