Kveld 12…

God Lørdag 🙂

Håper du har hatt en fin dag så langt.

I går tidlig da jeg kikket ut av vinduet så jeg en fugl som ikke har vært her før 🙂 Det er moro. Vi har hatt Svarttrost, men Gråtrosten er ny.

Håper den kommer tilbake. Også savner jeg Sidensvansen, Nøtteskrika og Kjernebiteren. De var her for noen år siden, nydelige fugler 🙂

Gikk meg en tur mellom kjøkkenet og soverommet i natt også 🙂

Fortsatt veldig fornøyd med at jeg ikke har gitt opp ::D

Jeg går ikke så fort, men det dugget på brillene så da har jeg fått opp tempen litt 😀

Også tok jeg benøvelsen i senga før jeg sto opp i dag. Lå på siden og løftet benet rett opp 10 ganger, snu meg og løfte det andre 10 ganger.

Jeg må være bittelittegranne syk tror jeg.

I går bestillte jeg meg 3 strikker og kettlebell 4 kg 😀

Gleder meg til pakke i posten til uka.

Ønsker deg og dine en fortsatt fin Lørdag og håper du tar deg tid til å samle gode minner. Stopp litt opp og se deg rundt.

Ta godt vare på deg selv 🙂

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg