For noen er en liten topp en topptur…

Heihei 🙂

Ønsket og planen har lenge vært å gå tur over Haugen før vinteren kommer.

I da var dagen og jeg spurte sambon om han ville være med, og det ville han 🙂

Blide og klare for en litt lengre tur 🙂

Som overskrifta sier….

For noen er en liten topp en topptur 🙂

Ser på sosiale medier at det er veldig populært med ett sånt bilde på en topp. Så da tenkte jeg at det må jeg å ha 😀

Dette vet jeg ikke om er helt lov. Men jeg syntes de var så fine. Zoomet inn i en hage og tok bilde. Håper det er greit 🙂

Da var vi hjemme igjen og jammen meg er vi like bilde….og nå klare for sofaen 😀

Veien er ikke så lang. Også er det akkurat passe oppover og passe nedover. Liker denne runden 🙂

Takk for at du ble med 🙂

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem fra meg <3

2 kommentarer
    1. Så flotte bilder og så nydelige dere er og flinke. Fortsatt god tur, bare det å komme ut å være i naturen er medisin for alle og enhver.❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg