En bråbestemt Oslotur…

Hei og god kveld 🙂 

Håper uka så langt har vært god mot deg. 

Vi har ventet på å få innkalling til kontroll av bena til Knut (16) på riksen lenge nå. I går ringte de og spurte om det passet at vi kom i dag tidlig..Joda, det gjorde det. 

Så vi fant ut at vi skulle reise alle 3 og ha en førjulsdag i hovedstaden 🙂 Men jeg er ikke helt enig med disse som sier at folk må kjøre mer kollektivt. For oss 3 på Grenlandsekspressen tur/retur herfra til Oslo og trikker der så koster det søren meg over 1600 kr…Det holder med en sånn tur i året. 

Etter rikshospitalet ruslet vi på julemarkedet…Koselig sted å være, god stemning. Kjøpte ingenting. Holder med å kikke på alt det fine 🙂 

Vi møtte Stian eldste sønnen og gikk videre derfra til julemarkedet på Youngstorget. Og innom noen butikker. Kjøpte litt i innflytningsgave/førjulsgave til Stian og Victoria. Og litt til Emilie som bor sammen med dem.

Jeg har brukt kjøpe førjulsgave til de unga som har flyttet ut og til de de bor sammen med. Men i år har November og begynnelsen av Desember flydd fra meg. Så i år ble det ikke pakker i posten til noen av dem 🙂 Håper jeg husker til neste år at månedene går fortere og fortere jo eldre jeg blir. Så jeg må begynne tidlig med å kjøpe inn småting så jeg rekker sende før 1. Desember 😀 

Har sett flere legge ut bilde av denne damen. Så da måtte jeg å 😀 

Det var så godt å se Stian igjen. Han har vært 3 mnd i Liberia, Vest Afrika. Skrevet på masteroppgaven sin. Vi ble med han hjem og fikk høre hvordan det hadde vært og sett masse han hadde med seg hjem igjen. Og vi fikk noe med oss. Moro å ha ting derfra. Også kom Victoria hjem fra jobb så vi fikk prate litt med henne å 🙂 De hadde vært så snille og handle i Sverige for oss. Så nå er middager i hus til alle kommer hjem til jul 🙂 

Knut er også fornøyd etter legetimen. Aksene i bena er nesten helt rette og legen var veldig fornøyd. Så nå skal han ikke tilbake igjen. Grunnen til kontrollene er operasjon for å rette hjulbeinthet og vridde/bøyde lårbein. 3 operasjoner. Det har vært mange år med store smerter, 7 år ca. 

Vi har kost oss og hatt en fin dag i dag…Måtte forevige oss da vi ventet på bussen. Da vi kom hjem fikk Knut se at Ole også ble med på bilde. Han måtte ut en tur og fylle på med litt nikotin før bussen gikk 🙂 

Pia (katten) har vært alene i hele dag, første gang så lenge…Hun kjefta og ropte veldig da vi kom inn døra. Så satte Ole på musikk og da gikk hun og la seg i sofaen. Der har hun ligget lenge nå. Tror hun synes det er greit vi er hjemme igjen 🙂 

Kjenner jeg er glad dette ikke er noe jeg må gjøre hver dag. Kroppen, spesielt skuldre, nakke og armer liker ikke all denne offentligheten. Strammer meg nok litt selv om jeg ikke merker det mens jeg går. Må øve på å slappe av litt 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god natt 🙂 

Klemmer fra meg <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg