Brød og søppel…

Hei og god Onsdag 🙂 

Starta fint i dag med at jeg sto opp 615, ropte opp og vekte Knut…Smurte matpakka hans også ringte jeg til Rune…Bruker få snap når han har stått opp…Snill vettu og skulle ringe for å vekke han så han ikke skulle forsove seg…Han tok tlf med en gang. 

Jeg….God morgen, har du stått opp….Rune…Eh nei, jeg skal ikke på jobb i dag jeg..

Da husket jeg at det er Onsdag og han har fri 😀 Stakkar, håper han fikk sove igjen 🙂 

Knut lagde seg surdeigstarter 13.8.18. Nå er vi så heldige at vi får brød 1-2 ganger i uka 🙂 

Morsom omelett 😀 Skulle holdt seg like luftig etter at lokket er tatt av 🙂 

Rune kom hjem i helga og hadde med bursdagsgave til meg. To kjempefine glass akkurat sånne jeg liker 🙂 Jeg hentet julegava vi fikk til jul av nevøen til samberen…Og den var lik glassene 🙂 Det var moro. Ble fine med lys i. 

Garasjen før og etter 🙂 

Ungene og jeg ryddet overalt inne her i sommer. All søpla ble satt i garasjen. Endelig har jeg fått bestilt kontainer så vi får kastet alt. Har ikke bil så er glad det går an å få levert og hentet kontainer. 

Nå er det bare igjen sånt som går an å bruke og kan gis bort. Kan jo hende noen har bruk for ei sprinkelseng, barnevogn og bilseter, og en del annet småtteri 🙂 

Nesten full kontainer klar til å hentes…Det er utrolig godt å tenke på at nå er all stor søppel kastet 🙂 Er bare igjen en fryseboks full med elektrisk. Litt usikker på hvordan vi skal få kjørt bort den, men ordner seg nok tilslutt 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Onsdag 🙂 Ta vare på deg selv og dine. 

Klemmer fra meg <3 

3 kommentarer
    1. Haha, tenker du var populær da du ringte på fridagen! 😀 Skal si dere har vært flinke. Her går den ryddinga litt treigt. Men det skjer litt med jevne mellomrom, så en gang blir jeg vel ferdig! Ha en fin dag du også.

    2. Marit: Han var litt for trøtt til å si så mye 😀 Bare lo og sa det var greit…:D Overivrig mamma.

      Det har gått tregt her å. Merkelige greier men energien forsvinner så fort når det blir snakk om å rydde/kaste 😀
      Var så heldig at alle 4 barna var hjemme i sommer og hjalp til. Da var det litt morsommere for meg å 🙂
      Ha en god kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg