Fine dager på ferie hos mor….

For en uke siden var vi hos mor noen dager. Datter og jentene hennes kom dit 13, jeg og gutta den 17. Mellomste kunne ikke reise da så han kom dagen etter. 

Yngste og jeg møtte han eldste i Oslo. Så gikk vi på Egon og spiste lunsj før vi tok bussen videre til Aurskog. Himmelen er fra over Aurskog. Elva er fra Fetsundbrua 🙂 

Ungene sov i telt ute i hagen til mor første natta. Dagen etter pakket de sekkene og gikk opp til Langvannet for å telte 🙂 De hadde lekt, fisket og kost seg. 

Er så glad for at de har lagd seg den tradisjonen at de finner på noe å gjøre sammen hver sommer. De telter og går i fornøyelesesparker sammen. 

Vi var på Røytjenn (Bjørkelangen) og badet…Eller barnebarna og de to eldste badet. Vi andre er litt mer skeptisk til kaldt vann og stoler ikke helt på de som sier at det blir varmt bare du får dukket under 😀 

Søstra mi, nevøene, niesen med samboer kom en dag….Og Bolliver 🙂 Det var varmt å være hund den dagen…Vi koste oss med pølsefest og marsipankake 🙂 

Siste kvelden hadde ungene kjøpt inn godt. De tente lys på bordet ute og vi satt ute til sen natt. Pratet og koste oss 🙂 Det kom noen dråper med regn og den dagen. Veldig godt, men altfor kort….Elva er fra bussen på vei hjem igjen 🙂 

Ungene skulle på Tusenfryd og jeg skulle hjem. Så vi skiltes på busstasjonen i Oslo. De kom til oss sent på natten….Det er ulempen med å bo her, ikke overflod med busstilbud. 

Det var fine dager med alle samlet hjemme hos mor. Det er veldig lenge siden sist det skjedde. Vi manglet niese nr 2 og samboer, men de var på ferie. 

Etter vi var det så har jeg vært så heldig at jeg har fått ha alle ungene mine hos meg og de skal bli enda noen dager 🙂 Jeg har sagt i fra at før de reiser hjem til sitt så må jeg få ta bilde av alle samlet….Er jeg heldig så får jeg lov til å legge det ut og vise “verden” hjertet mitt <3 

Nå er det natten, men jeg fikk spørsmål om jeg ville se film. Så da blir det en stund til til vi kryper til køys 🙂 

Ønsker deg en fortsatt god natt og en fin dag i morgen 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

1 kommentar
    1. Ja det var koselig å ha alle her, det kan jeg leve lenge på. Er så takknemlig for den rikdommen dere alle gir meg nå har jeg alt begynt å glede meg til vi skal reise til dere ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg