Ryddedag og monsterveps…

Hei, lenge siden sist 🙂 

Håper sommeren din så langt har vært god. 

I dag har vi hatt ryddedag her. Har to kott oppe som har vært overfylt av ting helt fra da eldste som nå er 29 år var baby…Det blir litt leker, tegninger, bøker, klær m.m  🙂 

Nå har vi to nesten tomme kott. Oversiktlig og god golvplass 🙂 Masse er kastet, en del er gibortting, og noe kan kanskje selges. Vi får se hva det blir til. 

Jeg har verdens fineste og flinkeste unger som bærer, stabler og hjelper meg med å kvitte meg med ting jeg nesten helt sikkert aldri kommer til å bruke igjen 🙂 

Denne her fant samoern på en skumgummimadrass da han bar den ut. Den har vært død en stund. Men en gang har den sikkert bodd der inne på boden 🙂 

3-3,5 cm lang. 

Ene sønnen sier han har hatt sånn flyende inn vinduet 2-3 ganger. 

Nå skal jeg ut og se på ungene bader 🙂 

Ha en fortsatt fin dag. 

Klem fra meg <3 

1 kommentar
    1. Så flinke dere har vært, ja du har snille unger, det har du tenkt på lenge, å få tømt kotta, men sånt tiltak det er å begynne. Mye enklere når ungene er med å sorterer 😄❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg