Veldig tidlig morgen tur…

Hei og god Tirsdag morgen 🙂 

Har hatt lit trøbbel med å få sove noen netter. Klokka er borti 3-4 før jeg sovner, I natt så sa jeg til meg selv. “Nei nå har du vært våken til nå, så da kan du like godt være våken resten av dagen å” 😀 Det hørte jeg på og bestemte meg for å stå opp og gå en tur i stedet for å sove…Smart 😀 

Måtte dokumentere klokkeslettet med en snap til unga 😀 

Satte meg på benken og så utover vannet. 

Satt der på benken i ca 15 min. Hørte på fuglene og stillheten…

Det ble litt for stille for disse 3…Guri meg så mye lyd måker lager 😀 Men det er jo klart. Lang avstand mellom dem så de må jo rope til hverandre 😀 

Koselig å få ett hjerte nesten med en gang jeg startet å gå 🙂 Måtte jo bli en god tur da. 

Best var åpne da jeg skulle gå forbi…..Ja jeg vet det ikke er tursko de selger der. Men jeg synes crocs er gode å gå i, så da kjøpte jeg meg ett nytt par 🙂 

Disse to tok jeg i går. Er så glad vi ikke har brukt kantklipper og latt en del ugress stå. Mange trives godt i hagen vår nå ser jeg og de blir flere 🙂 

Dette her tror jeg er mor og sønn. Sønnen har vært her og spist meisebolle mange ganger. Men denne dagen så hadde nok mamma bestemt seg for at hun måtte hjelpe til litt. Han satt i furua mens hun fløy frem og tilbake til pæretreet og hentet mat som hun matet han med..Også satt de og pratet litt mellom hver tur hun tok. 

Jeg har ønsket meg ett flyvebilde av fuglene..Fikk det til nå, men det ble veeldig utydelig 🙂 

Nå må jeg finne på noe kjenner jeg, begynner å bli trøtt 🙂 Det blir nok mange sånne perioder utover dagen..

Ønsker deg en fin dag i dag 🙂 

Ta deg en liten tur ut og se om du finner fine motiver du å 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

2 kommentarer
    1. Anonym: Lå en stund og diskuterte med meg selv om jeg skulle ut eller ikke 🙂 Er ikke så tøff jeg heller. Men så var jeg litt streng og sa at jeg skulle 😀 Bruker ikke høre på meg selv.
      Tusen takk 🙂
      Ha en fin dag i dag, kos deg der du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg