Sommerfugler og andre små…

Hei og god Lørdag 🙂

Håper du har/har hatt en fin dag i dag. 

Lykke….Fikk foreviget sommerfugler på bilde i dag. De var så opptatt med blomsten at de ikke merket jeg kom nerme og tok bilder 🙂 

Gutta har dratt til Oslo og er sammen med eldste broren i dag. Vi “gamlingene” skal kose oss med rømmegrøt. Det er lenge siden jeg har spist. Gidder ikke lage så kjøpte ferdig på butikken 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag. 

Hvis du skal ut på fest og moro i kveld/natt. Husk at for noen er du veldig mye verdt, så ta godt vare på deg selv. Ikke si eller gjør noe du vil angre å resten av livet.

Små ord og handlinger kan få store konsekvenser.

Klemmer fra meg <3 

3 kommentarer
    1. Kloke Hanne! <3
      KOS deg med din kjære! Jeg har nesten bestemt med for å blåse i at jeg har monsterfjes som klør og skadd kne og dra avgårde med venner.
      Klemmmmm til deg, vakre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg