Kveldstur i kjølig vind og vatre seg….

Ole og jeg gikk en liten tur til brygga i kveld. Var ute og tok bilde av den fine himmelen og kjente det egentlig var litt godt ute. Liker når det er litt kald vind og rufs i håret 🙂 

Var veldig tøff og gikk på brygga..Med ekstrem høydeskrekk og redsel for alt som ikke står støtt på gulv/bakken så kjenner jeg at jeg var veldig tøff 😀 Og med Ole bak meg som gjorde så det vugget litt….

Gode sko på tur er viktig……derfor crocs 😀

Og vi hilste på Nøkken som tittet opp av vannet 😀 

En opplevelsestur på brygga i kveld 😀 

Nå er det blitt natten. Hører dyna og puta roper på oss så vi får vel snart høre på dem og tusle inn i senga 🙂 

God natt og sove godt til deg…..

Ta med deg gode minner fra dagen inn i drømmene. Føler du uro i kroppen så legg deg rolig ned på ryggen. Legg dyna over deg og strekk ut armer og bein..Lukk øynene og ligg helt i ro. Slapp av og kjenn hvordan de forskjellige spenningene i kroppen flyter på plass. At roen blander seg med uroen og den blir mindre. Jeg tenker at jeg vatrer kroppen. Ei boble flyr opp og ned, frem og tilbake i kroppen hele dagen. Den går saktere og saktere til den til slutt legger seg rolig midt i magen…..I min kropp kjennes den plassen riktig. Det kan hende din boble har en annen plass den skal være 🙂 

Ønsker deg en fredelig natt og en god dag i morgen 🙂 

Klem fra Hanne <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg