Ut i vår hage….

Hei igjen 🙂 

Ble så glad i kveld. Det kom ett tordenbrak også begynte det og regne…Ble med det ene braket, heldigvis. Regnet ga seg også fort. Men blomstene rakk å bli våte. Så da slipper jeg vanne i kveld…Jeej 😀 

Det ble mange bilder da jeg tok en tur ut i hagen i kveld. Hvis du vil være med på turen så skroll 😀 

Brennesla har tatt overhånd i dette bedet. Så i morgen må jeg ta på beskyttelsesutstyr og røske dem opp. Skulle gjort det før blomstene kom opp, men det ble utsatt….Helt til jeg er nødt til å gjøre det 🙂 

Var så snill og tråkket forsiktig forbi disse fine husene. Gikk noen skritt også kjørte jeg det knaste under foten….Huff. Det er godt jeg er tung. Da ble det en rask og smertefri død 🙂 Får så dårlig samvittighet a gitt. 

Denne satt på kjøkkendøra lenge. Synes den var så fin 🙂 

Tusen takk for at du ble med 🙂 Det var koselig. Var litt vått ute og det klør på legga av brennesle…Det er sommer 😀 

Ønsker deg en god natt og en fin ny dag i morgen. 

Ta vare på hvert minutt og fyll dem med noe du synes er fint og som gir deg glede 🙂 

Ett smil noen gir deg i løpet av dagen….Ett ord du leser ett sted….En blomst du ser….Ett insekt som flyr forbi….

Dagen er full av små ting som gir glede. Vi må bare åpne øyne og hjerte for å se dem 🙂 

Sove godt og drømme søtt. 

Klemmer fra Hanne <3

2 kommentarer
    1. Takk for turen!
      Jeg må bare si det. Du har utviklet deg veldig som fotograf. Bildene dine er fantastiske.
      Ha en nydelig mandag, vakre! Ta vare på deg og dine! Klemmmmmmm <3

    2. Ei_heks: Tusen takk <3

      Jeg synes også bildene er bedre nå enn før 🙂 Koser meg når jeg tar bilder.

      Ha en god natt og en fin dag i morgen. Klemmer tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg