Kongsberg i dag å og hagen vår…

God natt 🙂 

Klokka er blitt over 24 i natt å, merkelig så fort den flyr av gårde 🙂 

Dro tidlig i dag å for å levere inn ledningene på sykehuset (døgnmåling av hjertet). 

Rakk å ta dette før den fortet seg videre 🙂 

Denne her trodde den hadde funnet en fin landingsplass. Gikk litt rundt og kikket over kanten, tok det med ro….Bussen startet og den hadde fortsatt god tid. Men så kjørte den og da var det ikke så moro å sitte på lenger 😀 

Ertespirene vokser. Men jeg har aldri hatt sånne før så er usikker på hva som skal spises og ikke. Må søke på det og finne ut hvordan de skal bli til slutt. 

Ole (samboeren) gikk på butikken i kveld….Spurte hvilken hånd jeg ville ha da han kom hjem….Høyre….Og jammen meg så var den en 10 pakning med Stemor i den hånda 😀 Da ble jeg glad da, for det har jeg hatt lyst på lenge. 

Det er sommerblomsten min. Trenger ikke så mye mer 🙂 

Nå håper jeg sneglene holder seg unna og ikke spiser opp kronbladene etter hvert som de vokser ut. Prøver med aluminiumsfolie rundt i år å så får vi se. Det holdt en stund i fjor. 

Pottet om Kløveren for en stund siden. Det var veldig mange kongler så jeg la de lagvis med jord. Håper de forstår at de skal komme opp litt etter litt utover sommeren, hvis ikke blir det gruelig trangt for dem 🙂 

Pæretreet er kjempefint nå. Masse blomster. Synd de faller av så altfor fort. 

Håper fuglene blir glade i morgen tidlig. Jeg har ønsket fuglebad til dem veldig lenge. I dag fant vi dette på flyingtiger. Kjøpte med stener og litt blomster 🙂 Har festet det inne i pæretreet så de skal være litt unna kattene og skal føle seg litt tryggere når de bader 🙂 Håper de tør prøve det. Ser litt mye ut med blomsene ser jeg på bilde så tror jeg tar dem ut i morgen. 

Nå skal vi snart sove her. Det tar på med to dager med bytur etterhverandre. 

Ønsker deg en fin og god dag i morgen. Håper du får sol og koser deg 🙂 

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. 

Klemmer fra Hanne <3 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg