Nesten sommer nå….

Hei og god morgen 🙂 

Våknet til sol og strålende vær…Tenk å være så heldig 😀 

Åpnet døra og la ut putene. Blomstene som liker seg ute fikk lov til å komme ut. Og kattene er veldig fornøyde med at de kan gå ut og inn som de vil…De kan egentlig det hele året. Vi slipper dem ut og inn akkurat når de vil..Men det er noe med det å ikke trenge be om hjelp 🙂 

Da jeg så på bildene på pc fikk jeg se at vi allerede har fått besøk av snegler.  Den snek seg med på bildet av blomstene 🙂 

Eldste sønnen sådde ett frø fra ett eple for en del år siden. Det er blitt en lite fint tre. Bor i en potte ennå og inne om vinteren og natta nå på våren. Må lese meg litt opp på epletrær. Kan hende det er stort nok til å flytte for seg selv ut i naturen nå 🙂 

Ripsbuskene er blitt grønne og fine. Og det ser ut som det bli litt bær på dem i år også 🙂 

Håper du har en fin dag og har det bra der du er 🙂 

Ta vare på deg selv og de rundt deg. 

Klemmer fra meg <3 

6 kommentarer
    1. kaosverden89: Tusen takk 🙂 Ja nå er det godt. Hjelper på psyken å se det grønnes ute og kjenne sola 🙂
      Ha en fin dag du å <3 klem.

    2. frodith: 😀 Jeg tror de har det greit..
      Sneglen gjemmer seg under blomsten øverst til høyre 🙂 Ser sort ut, men kan være brunsnegl.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg