Vinteronsdag….

God Onsdag 🙂 

Håper du har det bra og trives i all snøen 🙂 

Flaggspetten koser seg med kokosnøtta. Fikk se på bildet at det ser ut som det står to til i kø for å få litt av den 🙂 

I dag så jeg dompapen også. Så rød og fin…Krysser fingrene for at den skal be med seg familie og venner neste gang 🙂 

Er så mye snø i hagen nå at jeg måtte ut og spa ned litt. Da ble det fin matingsplass rett utenfor gelenderet. Fint å stå i vinduet og se på dem..Håper på flere slag nå når maten er mer tilgjengelig og det ikke er fare for kattene….De er absolutt ikke glad i all snøen og holder seg borte fra den siden av huset 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin ettermiddag, kveld og natt. Ta godt vare på deg selv og de rundt deg, både to og firbeinte….Gjerne de med flere bein å 🙂 

Klemmer fra meg <3 

5 kommentarer
    1. Heisann der..jotakk..har det bra i snøen, jeg..selv om jeg nok ikke koser meg like mye som fuglene, hehe =D Ha en super kveld videre =D Klemz <3

    2. Helene: 🙂 Det er nok fuglene som koser seg mest her å. Det skal bli godt med litt sol og grønnfarger igjen 🙂 Takk det samme til deg. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg