Jula er endelig over…

Hei og god kveld 🙂 

Nå er endelig jula pakket bort her. Den er koselig å se på, og ett forferdelig tiltak å ta bort..Men du verden så godt det er når den endelig er plassert oppe i kottene 🙂 Også så stor plass man får a gitt 😀 

Kjøttmeisen sitter så fint i Frosthuset sitt (syrin) dekket av is og snø. De henter mat på ene siden av huset også setter de seg i Syrina på andre siden og koser seg 🙂 

Sånn er det når man røyker. Da må man måke seg plass til rompa i all snøen og sitte der og fryse halvt i hjel…Stakkars samboer`n 🙂 

Litt jul igjen på kjøkkenet. Fikk julestjerne av huseierne før jul 🙂 

Tenker på det at jeg beundrer mora mi. 

Nå har vi holdt på 4 stykker her og ryddet bort jula. Gutta har flydd opp og ned trappa med kassene, så det slapp jeg….Men fyttirakkern så sliten jeg ble. Bare av å plukke av treet og pakke inn og ned glasstingene…Phu. Alt dette og mye mye mer gjør mora mi aleine…Aldri hører jeg henne si hun er sliten. Og hun er 20 år eldre enn meg……Hvordan i alle dager blir jeg om 20 år? Når dette her slo meg helt ut 😀 

Jeg er lik henne i veldig mye….

Men styrken hennes…den her jeg ikke arvet noe av gitt 😀 

Ønsker deg en riktig god kveld videre. Ta vare på deg selv og de rundt deg. 

Klemmer fra meg <3 

9 kommentarer
    1. Jeg har bare vært heldig, har ikke hatt alle de problemene du har sliti med de plagene jeg har hatt har stort sett gått over vet du. Glad i deg, klem <3

    2. Ei_heks: Blir litt nakent ja. Men det er godt å få igjen all gulvplassen. Koselig med besøk, også fikk du jo en liten pause 🙂

    3. solliv: Ja det er godt. Gjør ikke noe at den ikke varer lengre 🙂 Hun er sprek ja. Greier det meste selv. Ting tar lengre tid, men hun gjør det i sitt tempo 🙂

    4. mor: Vi er vel sterke på hver vår måte 🙂 Men irriterer meg at jeg ikke orker like mye som jeg gjorde for noen år siden 🙂
      Glad i deg å, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg