Vi ønsker god dag…Kjøttmeis kikker inn…

God morgen fra meg og Kjøttmeisen 🙂 

I går og i dag satt den her og ønsket god morgen…Eller den bare ville se hvordan det ser ut inne 🙂 

Den hakker på vinduet og skakker på hodet. Flyr bort litt også kommer den tilbake og hakker igjen…Skulle gjerne sluppet den inn i varmen, men er litt usikker på om den ville likt det når det kommer inn 😀 

I går var det tomt for brød ute i fuglehusene. Tenkte kanskje den sa i fra…..I dag er det brød der så kanskje den sier takk for maten i dag 🙂 

Ha en fin dag i dag og nyt den. Det er sol og fint her og ikke kaldt 🙂 

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. 

Klem fra meg <3 

7 kommentarer
    1. Jeg tilbrakte sommerne på Hvaler når jeg var liten. Der kom gulspurven inn på kjøkkengulvet og kjeftet når ikke maten var på plass. “Her har jeg to barn jeg skal fø og så sluntrer dere unna med leveringen!” 😀
      Og linderla gjorde seg til når den merket vi så på den.
      Dyr er herlige! <3
      Ha en god natt, snille du og en flott dag i morgen!
      P.S.: Har jeg spurt om du vil være med i blogging mot mobbing-kampanjen min?

    2. Ei_heks: Så gøy 🙂 De er rare småfuglene.
      En gang jeg var hos datteren min og satt i stua der. Så hørte jeg det tasset i gangen og videre inn på stua. Så ingen.
      Plutselig sto ei skjære innpå golvet og så seg rundt. Den sto en stund før deg ruslet ut igjen 😀

      Her her vi hatt ett Dumpap par som har kommet sent på våren. De har sitti ute i treet og posert mens jeg har sitti på verandaen og tatt bilder….De hoppet litt opp og ned i treet før de fløy videre 🙂

      Er ikke så glad i vinteren lenger. Men gleder meg til det blir snø og kaldere. Da kryr det av forskjellige fugler ute her. Det går unna mye mat i løpet av vinteren 🙂

      Nei. Men jeg leste innlegget om det, også glemte jeg det igjen 🙂 Teflonhjerne 😀 Skal lese igjen.

      Sove godt og drømme søtt. Ha en fin og god dag i morgen.
      Klemmer.

    3. Ja, jeg har skjære-stalker om dagen. Luna og jeg går foran. Den flyr etter. Setter seg på et skilt eller en lav grein og ser medsigende på meg! Og partneren kommer litt etter. 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg