Fikk lyst til å gå hjem…

God dag til deg 🙂 

Det var samarbeidsmøte på skolen ang yngste og benproblemene hans. Han får ikke vært med på alt de andre gjør i gym og trenger litt oppfølging og samarbeid mellom fysioterapaut og skole. 

Jeg var så heldig og fikk sitte på med legen til skolen. Det er godt å gå i regnet, men ikke når man skal noe sted og må sitte våt og kald 🙂 

Da vi skulle hjem så ville jeg gå og koste meg på turen hjem i regnet 🙂 

Det var poengjakt på skolen i dag. Alle klassene fra 1-10, blanda grupper. Lå masse poster rundt på bakken med spørsmål og oppgaver på. Sikkert veldig morsomt. Men i dag så det kaldt ut…Masse søkk våte barn 🙂 

 Alenetur i regnet er nydelig 😀 Trenger ikke regntøy og paraply når jeg vet jeg skal hjem 🙂 

Heldige meg 🙂 

Håper du har en fin dag i dag å 🙂 

Ta godt vare på deg selv. 

Klemmer fra meg <3 

5 kommentarer
    1. Jeg liker også å gå tur i regnet uten regntøy når jeg vet jeg skal hjem og det ikke er alt for kaldt. Det er noe eget med å kjenne været på kroppen!
      Takk for nye fine bilder.
      Ha en fin dag, Hanne! Take care! <3

    2. Ei_heks: Ja det er godt 🙂 Man føler seg så frisk når man kommer inn og kjenner varmen i kroppen igjen.

      Har lest innleggene dine nå. Du skriver bra. Når i November har du bursdag?

      Høsten er min favoritt å 🙂 Naturen er full av glade farger og fine regndråper.

      Sove godt og drømme søtt…Og ha en fin dag i morgen. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg