Litt forskjellig….

Hei igjen 🙂 

Håper dagen din har vært god.

 

 

 

 

 

Det skjer ikke så mye om dagen. Kroppen har ikke helt vært med på den jeg ønsker i det siste. Så i dag ba jeg sambo om en nakke/skuldermassasje. Og spurte sønnen om han ville banke meg litt 😀 Det ville han. Greit å slå løs på mora for å få ut litt aggresjon. 

Fyttirakker`n så vondt det var…..Samtidig veldig godt…..:) 

Fibromyalgi er ikke moro når man er litt trassig og ikke ber om hjelp før det er så ille at man ikke orker noe….

Spurte sambo om han så forskjell på humøret og aktiviteten min før og etter “torturen” og det gjorde han….Ja da vet du hva du skal gjøre når jeg blir sur og innesluttet sa jeg…..:D 

20 åringen dro til Bergen i går for å sove i telt i helga 🙂 Søster`n og niesene inviterte han med på telttur.

Fikk snapper i dag og det så ut som de koste seg 🙂 

Det begynte plutselig å regne sammen med kveldssola. Koselig å høre mot markisa 🙂 

Også hadde vi god middag nå når eldste er borte…Han tåler ikke fisk stakkar…

Sånn, det var litt herfra 🙂 Skal tortureres litt mer før vi legger oss. Da tror jeg dagen i morgen blir mye bedre enn de har vært i det siste 🙂 

Ønsker deg en fortsatt god kveld og en god dag i morgen….Glad du finnes 🙂 

Ta godt vare på deg selv. Noen er glad i deg og for noen betyr du alt. 

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg