Vært en tur på Riksen og hatt en helt super dag…

Taxi kom og hentet oss ca kl 6 i dag…Fikk stooor bil til Kongsberg 🙂 

Bussen gikk kl 7 og da sovnet både sønnen og jeg 🙂 Gikk fort til Oslo denne gangen. Kan ikke huske vi var innom Drammen sykehus og sto der en stund. 

Vi var fremme litt over 9 og hadde time til røntgen kl 11.15…Kjøpte oss frokost og koste oss med den før vi satt og ventet litt til. Gikk opp en halvtime før vi skulle og kom inn litt tidligere. 

Hadde time hos legen 12.25, men gikk ned dit å altfor tidlig….Og jammen meg kom vi ikke inn før tiden der å 🙂 Så da var vi ferdige og kunne dra når klokka var 11.30…Det liker jeg 🙂 

Skulle møte eldste sønnen og rusle litt rundt sammen med han. Forsto ikke helt greiene med trikken (bønder i by`n :D) så vi måtte få han til å komme og hjelpe oss. 

Ikke hver dag jeg er turist i Oslo så da måtte jeg ta noen bilder 😀 

Så Wenche Foss å 🙂 

Så måtte vi vente litt på bussen hjem. 

Var hjemme mellom kl 18 og 19, husker ikke hva den var. Da var det godt å komme hjem til nykokt grønnsakssuppe med knoke og annet kjøtt i 🙂 Smakte veldig godt. 

Alt var fint etter operasjonen og han kan begynne å belaste benet mer og mer de neste 4 ukene. Hvis han fortsetter å halte skal han bruke krykkene til det gir seg..Smertene i hofta,lår og kne trodde legen er overbelastning. Så må ta tiden til hjelp og håpe det går over etterhvert 🙂 

Det var litt av dagen. 

Det som gjorde dagen komplett….kommer i ett innlegg nå om ikke lenge 🙂 

Klemmer fra meg <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg