Bare meg, kattene og gjess ute kl 6 i dag…

Når man våkner kl 530 en Søndag og er lys våken…nesten 🙂 

Da setter man på seg ei tynn jakke så man skal kjenne den kalde høstmorgenlufta og croks uten sokker i så man skal bli skikkelig våt og kald på beina. Også går man ut en tur 😀 

Man er helt alene i hele vide verden. Eneste lydene er gjessene som flyr over på vei til vinterferie i Syden og to kråker som fløy over og ropte at nå var det frokost…Så ut som den ene hadde en mark eller noe i nebbet 🙂 

Prøvde få tatt bilde av gjessene der de flyr i fin spiss. Men de fløy så fort at jeg rakk ikke. Kom to rekker til etter som jeg halvveis og helveis fikk med på bilde 🙂 Store fine fugler med masse lyd i. 

De japanske lyktene er snart orange og fine 🙂 

Jeg synes det er mye rognebær i år. Så da satser jeg på at det blir lite snø. 

Fineste og fredeligste plassen en tidlig morgen <3 

Det var vått i gresset i dag. Var godt å komme inn og få på sokker. 

Takk for turen 🙂 Koselig du ble med. 

Helt stille i huset, alle sover. Samboeren var oppe en liten tur, men gikk og la seg igjen….Beste alenetiden er om morgenen 🙂 Har fått koselige snapper av datter og barnebarn som har vært på telttur i natt. De våknet også til sol og fint vær 🙂 

Frokosten er spist og kroppen har roet seg ned etter turen. Klokka er blitt 830. Da kan dagen starte ordentlig 🙂 Tror vi må få ryddet litt ute i dag. Til uka skal jeg bestille kontainer så vi får kastet masse skrot som har hopet seg opp i løpet av årene. 

Kos deg masse i dag og ha en fin dag 🙂 

Klemmer fra meg <3 

10 kommentarer

Siste innlegg