En liten hilsen i natten og hjelpende engler….

Nå er klokka 23 og samboeren gikk ut for å hente kattene. De får beskjed om å komme hjem på denne tiden…Begge to var ute og ventet på at døra skulle åpnes 🙂 Hver kveld kl 23 kommer de inn for litt kveldsmat også er det natten 😀

Disse to tok jeg for noen kvelder siden. 

Tobias satt på rekkverket til venstre og fikk se Tigeren under border. Han hoppet så stille som en mus over på bordet og videre til benken…..Hmmm….Hvor ble det av Tigeren? Satt lenge og leita rundt benken og under bordet. Men ingen Tiger, han lå helt stille under benken 😀 Kjente lukta, men så han ikke…:D Litt skuffa over at han ikke fikk vist hvem som er sjefen 😀 

Nå begynner det å bli fint ute med alle høstfargene som kommer mer og mer frem…Er så glad i denne årstiden 🙂 

Høstkulda er god. 

For meg kunne det være sånn som det er nå hele året 🙂 

Ønsker deg en riktig god natt med gode drømmer…..

I kveld tenker jeg på deg som er alene og redd. Som kanskje har problemer med å roe ned kroppen så du får sove….I tankene setter jeg meg ved siden av deg og holder deg i hånda…

Du er ikke alene 🙂 

Som jeg har skrevet før så er jeg usikker på Gud og at det er en mening med alt. På det at man skal be så skal man få…..Men allikevel så ber jeg hver kveld. Og du som føler deg alene, som er syk, eller har vært utsatt for vold m.m…Du er alltid med i bønnen min. Jeg håper at en dag så får akkurat du styrke/mot og mulighet til å fortelle om hvordan du har det. Og du får den hjelpen du trenger…

Husk…

Ikke glem å se rundt deg. Se menneskene rundt deg. Legg merke til små tingene. Jeg tror at hvis vi er oppmerksomme og vil gjøre noe med det vi sliter med. Så dukker det opp mennesker og/eller dyr i vår nærhet. Jeg kaller dem Engler 🙂 De kommer til oss for å hjelpe i en kortere eller lenger periode. Noen blir hos oss bare til vi har funnet en løsning. Andre kanskje blir en venn for livet. 

Vi må bare tørre ta sjansen og slippe dem inn. 

Også må du ikke tenke at problemet ditt er for lite til at du vil bry noen med det……Problemet ditt er stort for deg og da er det det samme hva andre sier. Du må finne ett menneske som forstår at…

Uansett hva slags problem det er så er det stort for den som har det….Da har ingen lov til å si at det ikke er noe å bry seg om, at det bare er en bagatell….

Det kan hende det ikke er så stort. Men noen ganger trenger man hjelp til å se det selv. 

Jeg håper du greier løfte blikket og ser Engelen som kommer inn i ditt liv. Ta i mot den hjelpen de vil gi deg 🙂 Du er verdifull og du fortjener det. 

Sånn….

Da ønsker jeg deg en riktig god natt igjen 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg