En tung dag ble en god kveld….

Hei og god kveld 🙂 

Dagen har vært litt tung, men er bedre nå. 

Våknet av at yngste ringte ned og ba meg si i fra til fysio at han ikke greide gå bort og trene. Han hadde ikke tålt å stå og bake i går. Knærne verket. Det gjør vondt i mammahjertet når barna har vondt. Så dagen ble litt grå i dag 🙂 

Det hjalp jo ikke at det var grått ute og regnet pøste ned heller. 

Nå har heldigvis knærne hans blitt bedre og er bare “vanlig vonde” 🙂 Og regnet har sluttet…Da blir mammahjertet også litt lettere 🙂 

Kikket ut av vinduet og så alle de gule blomstene. Har jo sett dem før i sommer å, men nå fikk jeg lyst på en bukett inn. Gikk ut og plukket litt. Fant noen andre der ute også. 

Det har vært høst i dag og begynner bli mørkt ute. Så da skiftet vi batterier i lyslenkene og tente de…Er så glad i lenkene og i de andre elektriske lysene jeg har. Livredd for å glemme levende lys og at det skal begynne å brenne. 

Ønsker deg en god sensommer/høstkveld 🙂 

Vi tullet med det på Lørdag at vi kom til å få tlf fra Hamar (norsk tipping). Jeg sa jeg kom til å få tlf fra Hamar en dag..I dag kom den og jeg skravla i over 1 time 🙂 Var ikke norsk tipping da…..Men Knut som vi (sambo og jeg) gikk på Bjerkely folkehøyskole sammen med 😀 Han bor på Hamar……Det var med på å gjøre kvelden bedre 🙂 

Hamar er Hamar…..Og koselig var det 😀 

Ta vare på deg selv. 

Husk å se etter de små tingene rundt deg. Det er ofte de som gir mest mening og størst forandring….Kanskje ikke med en gang, men plutselig en dag så ser du meningen med dem 🙂 

Klemmer fra meg <3 

8 kommentarer
    1. Det er ofte sånn at en dag begynner ganske så trist,men så skjer det noe i løpet av dagen som får meg på andre tanker.
      Ha en fin dag 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    2. vorden: Når man har det litt tungt så er det viktig å se de små tingene 🙂 Det er ikke lett, men man lærer seg..
      De liker jeg å, lyser godt opp.
      Ha en fin kveld du å <3

    3. Ei_heks: Bare jeg får en stund bare inne i mitt eget hode for meg selv så snur det som regel. Noen ganger går det fort over, andre ganger kan det vare en stund 🙂

      Er blitt flinkere til å finne lyspunkt 🙂

      Ha en fin kveld i kveld, klemmer tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg