Perler på snor en tidlig morgen….

Det ble tidlig morgen her i dag. Vi våknet av en rar lyd i vinduet. Da samboer`n så bak gardina var det en fugl som drev og flakset. Heldigvis greide den komme seg ut igjen gjennom den lille åpningen i vinduet. Var litt redd den skulle fly inn i rommet 🙂 

Da var klokka rundt 630 og jeg fant ut at jeg skulle stå opp. Hvis ikke kom jeg til å sove i flere timer til. I går sov jeg til 12, trengte det. Men dagen blir så grusomt kort 🙂 

Det var så friskt og godt ute etter regnet. Så da gikk pusene og jeg ut for å ta bilder av dråper og annet vi fant på runden rundt i hagen 🙂 Er så godt å ha gode turkamerater som tusler rundt meg. 

Perler på en snor…Tenk å være så heldig å ha alle disse fine underverkene rett utenfor døra 🙂 

Har masse brunsnegler her så ble glad da jeg så denne fine hvite. Den skal visst hjelpe til med å rydde opp i de brune har jeg hørt. 

Facinerende hvor trill runde dråpene er….Svake og sprekker lett, samtidig som de er utrolig sterke og holder seg runde og fine på kanten av ett blad. 

Ett minne har fått ligge igjen etter sommeren og barnebarna 🙂 Kan få ligge litt til og gi glede i mamma/mormorhjertet <3 

Nå kan ripsen plukkes. Bare vente til buskene blir litt tørrere…

Tårer på roseknupper…

Regndråper i ett spindelvev er utrolig fint…

Sånn…..Da var turen over, oppvaska tatt og frokosten skal spises….Og klokka er ikke blitt 8 ennå 😀 Det er lykke når dagen er kommet så godt i gang tidlig…

Brukte litt tid på dette her da og klokka er blitt 10..Skal gå og tørke oppvaska. Da er det ikke så mye mer å gjøre, bare slappe av og nyte dagen 🙂 

Ønsker deg en riktig god dag i dag. Husk å gjøre noen “har lyst til å gjøre ting” innimellom alle “må gjøre ting” 🙂 

Ta godt vare på deg selv og samle noen gode minner du kan ta frem når dagen er litt grå og trist. 

Klemmer fra Hanne <3 

Til slutt fikk jeg en følelse av at jeg skulle legge ut noen gamle innlegg. Kanskje de kan være til hjelp for noen i dag 🙂 

Hvis du føler du må være sterk, og egentlig ikke orker. 

Hvis du føler du må fjerne smerte med annen smerte. 

Hvis du føler du må sloss mot djevler i kroppen din. 

Hvis du føler du må fortsette i ett forhold som skader deg. 

 

7 kommentarer
    1. Så vakre bilder, Hanne. Og så typisk deg å legge ut linker til innlegg som kan være til hjelp for dem som sliter litt.
      Stor ikke-hekse-klemmmmmmm fra meg <3
      Ha en fantastisk helg.

    2. Mia: Takk 🙂 Ja det er godt. Men har hatt noen perioder på dagen i dag der øya bare ikke vil åpne seg etter ett blunk 😀 Phu, da er det slitsomt å holde seg våken.

    3. Anonym: Tusen takk 🙂
      Det hender det kommer en følelse av at noen kanskje kan ha nytte av noe jeg skriver. Da må jeg legge ut 🙂

      Ble nysgjerrig på hvem som har skrevet dette nå når det er en ikke-hekse-klem fra anonym 😀

      En stor klemmm fra meg til deg <3
      Kos deg masse i helga. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg