Er så opptatt atte…

Hei igjen og god kveld 🙂 

Er blitt så forferdlig opptatt om dagen…Lydbøker og Norske serier er grusomme sånn 😀 Sitter ikke bare å hører på Arvesynd. Har vært litt ute å og tatt noen bilder. Har bare ikke fått somlet meg til å legge ut noen 🙂 

Nypene begynner å bli røde. 

Denne satt på utg.døra en dag. 

Litt tåkete dråpebilder. Det dugger under linsa når det regner. 

Ripsen kan snart plukkes. Må finne ut hva jeg skal bruke den til. Fikk litt lyst til å prøve lage gele…hvis det blir nok bær 🙂 

Facinerende disse dyrene..

Sånn, litt fra uka som var 🙂 

Håper du har hatt ei fin uke og en god helg. I dag har det regna og tordna her..Regn er godt, men lyn er jeg ikke noe glad i. Redd det skal slå ned…Huff. 

Fysioterapauten kom hjem her i dag for å prate med og trene litt med yngste…Er veldig glad for at han finnes 🙂 Flink til å prate og til å vise han forskjellige øvelser. Også kjennes det ut som han hører på hva vi sier og forstår….Det er ikke noe vi er bortskjemte med 🙂 Godt at de kommer i gang med trening igjen etter operasjonen, 1 gang i uka til og begynne med. Så blir det vel 3 igjen bare han kan belaste benet fullt. 

Nå får jeg sette på boka igjen og høre hvordan det går med familiene der….En ulempe er at jeg lever meg så inn i livene deres 🙂 Mens damen leser så går handlingen som en film inne i hodet…

Ønsker deg en fortsatt god kveld og en god natt 🙂 Ta godt vare på deg selv. Husk at for noen betyr du alt 🙂 

Klemmer fra meg <3 

5 kommentarer
    1. Hei vakre! Nå savnet jeg deg. Det var nesten så jeg sendte ut letepatrulje. 😀
      Så nydelige dråpebildene dine er. Jeg forelsket meg totalt i det grønne, men de andre var flotte de også.
      Ha en god kveld med dem som er glad i deg. <3

    2. Ei_heks: 😀 😀 Det var da godt du ikke gjorde det 😀 Har vært her hele tiden jeg.
      Takk for det. De ble fine de dråpene ja. Litt i tåka når det dugger på linsa 🙂
      Ha en fin dag i dag kos deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg