ZOOM..

God ettermiddag 🙂 

Fikk pakke i posten i dag som jeg har ventet på. Samboeren bestillte zoomlinse til meg fra Ali express. Var veldig spent på hvordan den var. Har testet litt, men skjelver så ille i dag at det var ikke lett å holde mobilen stille 🙂 


Prisen på den var 40,13 svenske kroner….Ække gæli det 🙂 

Syns den virker bra det lille jeg har prøvd den….Satt i stolen ute på verandaen og tok bilde av pærene i treet…Det nederste er med full zoom på mobilen uten linsa. Øverste med linse. 

Linsa er på 8x…

Elsker alle sånne duppedingser som ikke koster så mye men som gjør det mye morsommere å ta bilder 😀

Nå har vi fått sjekket om denne her virket greit og det gjorde den. Så nå sitter sambo og leter etter ei linse som har bedre zoom….Fant en 16x til 92 kr…Spennende 😀 

Vi får lete litt til og se om det er noe billigere og bedre der…

Ha en fortsatt fin dag, nyt den og ta godt vare på deg selv 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 
 

7 kommentarer
    1. annebe: Jeg håper det blir mer stabile bilder etterhvert 🙂 Rista som bare det i dag. Men sånn var det når jeg begynte med macrolinsa å. 🙂

    2. frodith: Ja var veldig bra pris 🙂 Fant en det sto 40x på som vi bestillte i dag. Spent på hvordan det er. Kostet 103 svenske kroner.

    3. Høres spennende ut. Har ikke rotet meg til å kjøpe macro ennå jeg da, men det kommer. 🙂
      Ha en god natt med søte drømmer, Hanne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg