Ny uke…

Alle sommergjestene har dratt. En dro i går og 3 i dag….Har hatt noen fine dager sammen med dem. Men kjenner også at jeg gleder meg over at de reiser igjen….Hjem til sitt eget. Der jeg vet de har det godt og trives veldig bra…Jeg vet de gleder seg til å komme hjem til sitt eget. At de setter pris på det de har der..

Da er det ikke trist at de reiser igjen 🙂 

Da er det bare godt….

Selv om jeg kommer til å savne å ligge mellom dem i senga om kvelden og lese 2 bøker og synge flere nattasanger…Innimellom tull og tøys…og litt alvolig prat Nattaritualet tar litt tid, og det varmer ett mormorhjerte <3 

Jentene fikk 50 kr hver av Ole så de og jeg gikk over på butikken så de kunne kjøpe ett blad å ha på toget. Det ble to blader på hver….Godt jeg tilfeldigvis hadde kortet mitt i lomma 😀 Ikke lett å velge når det er så mange å velge mellom…Også er det så fine gaver i bladene. 🙂 

Ta godt vare på deg selv og nyt den første dagen denne uka 🙂 

Husk å gjøre noen “har lyst til å gjøre ting” innimellom alle “må gjøre tingene”….Det er viktig. 

Klemmer fra meg <3 

7 kommentarer
    1. suttung: Det var ett utrolig fint spørsmål 🙂
      Ja..Noen ganger er det godt å lukke øynene og bare være i stillheten. Lytte til hvor stille den er. La den synke inn.

    2. Mia: Ja det er godt å se dem i blant. Får ikke gjort det så ofte, så koser meg når de er her 🙂
      Det må du ha å. Nyt dagene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg